.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كلافگي مردم از اختلال شديد در همراه اول

اختلال شديد در شبكه دولتي تلفن همراه در روزهاي اخير شكايت و گلايه شهروندان را به دنبال داشته است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین ، قطع مكرر تماس و تحميل تماس هاي مكرر به مشترك تاخير در ارسال پيامك هاي ارسالي و يا نرسيدن پيامك از جمله مهم ترين مشكلاتي است كه ناشي از توسعه و اصلاح شبكه همزمان با ارائه خدمات است .

در اين راستا به طور طبيعي همه هزينه هاي ناشي از قطع مكرر تماس از سوي شهروندان بايد پرداخت شود و شبكه مسئوليتي از اين بابت نمي پذيرد . اختلال در شبكه دولتي تلفن همراه در حالي تشديد شده است كه اين شركت دولتي در راستاي سياست هاي اصل 44 به جاي رقابت با شبكه هاي خصوصي و گسترش كمي در تدارك افزايش كيفيت شبكه و رضايت مشتركان باشد.

از ابتداي ورود وزير ارتباطات به ساختمان وزارتي وعده اصلاح شبكه ارتباطات سيار داده شد ولي هنوز مشخص نيست كه اين شبكه چه زماني اصلاح مي شود.هرچند اصلاح نشدن كيفيت خدمات ارتباطات سيار درميان تبليغات كاهش قيمت سيم كارت پنهان مي شود و اشاره اي به هزينه سربار مشتركان از تماس هاي ناموفق و مكرر نمي شود ولي شدت اختلال موجب تكرار وعده اصلاح مي شود.

وحيد صدوقي مديرعامل شركت ارتباطات سيار براساس خبر خبرگزاري فارس در روز اول مهر سال جاري وعده داد كه تا 3 ماه آينده كيفيت شبكه تلفن همراه تهران بهتر مي شود.
3 ماه مورد نظر مديرعامل شركت ارتباطات سيار گذشته و حتي 2 ماه از اين زمان نيز فراتر رفته است ولي كيفيت شبكه تلفن سيار در تهران اصلاح نشده و حتي بدتر نيز شده است .
متاسفانه هيچ مركز كارشناسي و تخصصي مستقلي براي بررسي وعده هاي مقامات مسئول در اين زمينه وجود ندارد و وزارت ارتباطات آمارهاي اين شركت را در اختيار كارشناسان قرار نمي دهد.
سازمان تنظيم مقررات نيز به دليل اينكه هنوز بازار تلفن همراه كشور به شكل قابل قبولي آزاد نشده و از شرايط رقابتي برخوردار نيست از برخورد مستقل در اين زمينه پرهيز مي كند. محمد سليماني وزير ارتباطات با وجود ضرورت بي طرفي و حركت به سوي سياستگذاري و نه بنگاهداري همواره يكي از مهم ترين دستاوردهاي دوران مسئوليت خود را كاهش قيمت سيم كارت اعلام مي كند.

بدون در نظر گرفتن مشكلات كيفي هزينه هاي تحميلي به مشتركان از اين بابت اين كاهش متاسفانه با عرضه 3 نوع سيم كارت با قيمت هاي متفاوت در شبكه ارتباطات سيار دولتي رخ داده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.